Пратиоци

понедељак, 21. септембар 2009.

Domaci rezanci "Lastino gnezdo"

I naravno inspiracija je ucinila svoje da se "lastino gnezno" juce nadje na tanjiru :)


Iako s originalnim jelima u kojima se koriste delovi "lastinog gnezda" nema veze pokusala sam asocijativno izgledom to da docaram :) Drzac za stapice u obliku pticice i skoljka su mi u tome dobrano pomogli :))

-rezance sam pravila na klasican nacin ali sam u testo dodala kari prah, mleveni rogac, biber, kiselo mleko i malo maslinovog ulja
-umeseno testo sam rezala na sire trake
-a prosusene i skuvane rezance umotavala kao "gnezdo"




 Fil za rezanca je bio od:
-mladog luka, rendane sargarepe, rendane curece sunke i jaja s zacinima


Na kraju posluzeno sam pofajtala soja sosom i maslinovim uljem, dekorisala rendanim ementalerom!






E sada neocekivano, a posle sam se setila koji je razlog, rezanci su posle kuvanja od lepe zute boje presli u nesto tamnije oker s crvenim tonom, zbog mlevenog rogaca koji je bas te tamno-oker-crvene boje.
Ona zeljena boja, koja bi bila priblizna pravom lastinom gnezdu, mi ovog puta nije uspela! Inace ukus ovih domacih rezanaca je bio ocaravajuce dobar :)

A sve vas radi, sinjeg mora i sladjanih Salangana

LovYa:*

Нема коментара:

Постави коментар