Пратиоци

субота, 3. април 2010.

Христос Вaскрсе!


Христос Вaскрсе!
Ваистину Вaскрсе!

Srecan praznik svima koji slave!



I na ruskom:
Христос Воскресе!
Воистину воскресе!






I kako se izgovara na jos mnogim jezicima:

-ukrajinskom: Христос Воскрес! Воістину Воскрес!


-beloruskom: Хрыстос Уваскрос! Сапраўды ?васкрос!


-poljskom: Chrystus Zmartwychwstal! Prawdziwie Zmartwychwstal!

-bugarskom: Христос Возкресе! Воистина Возкресе!


-makedonskom: Христос Воскресе!! Навистина Воскресе!


-slovackom: Christos vstal zmrtvych! Skutocne vstal!


-ceskom: Kristus Vstal A Mrtvych! Opravdi Vstoupil!


-madjarskom: Krisztus feltamadt! Valoban feltamadt!



-litovskom: Kristus prisikele! Tikrai prisikele!

-latvijskom: Kristus (ir) augsamcelies! Patiesi vins ir augsamcelies!

-latinskom: Christus resurrexit! Resurrexit vere!

-engleskom: Christ is Risen! Indeed He is Risen!

-skotskom: Tha Criosd air eiridh! Gu dearbh, tha e air eiridh!

-irskom: Ta Criost eirithe! Go deimhin, ta se eirithe!

-nemackom: Christus ist auferstanden! Er ist wahrhaftig auferstanden!

-norveskom: Kristus er oppstanden! Han er sannelig oppstanden!

-danskom: Kristus er opstanden! Sandelig Han er Opstanden!

-islandskom: Kristur er upprisinn! Hann er vissulega upprisinn!

-svedskom: Kristus ar uppstanden! Ja, Han ar verkligen uppstanden!

-finskom: Kristus nousi kuolleista! Totisesti nousi!

-francuskom: Le Christ est ressuscite! Il est vraiment ressuscite!

-portugalskom: Cristo ressuscitou! Em verdade ressuscitou!

-esperanto: Kristo levigis! Vere Li levigis!

-italijanskom: Cristo e risorto! E veramente risorto!

-rumunskom: Hristos a inviat! Adevarat a inviat!

-gruzijskom: Kriste agsdga! C'esmarit'ad agsdga!

-spanskom: Cristo ha resucitado! En verdad ha resucitado!

-grckom: Khristos Anesti! Alithos Anesti!

-hebrejskom: Hameshiach qam! Be'emet qam!

-turskom: Isa dirildi! Hakikaten dirildi!

-filipinskom: Si Cristo ay nabuhay! Siya nga ay nabuhay!

-havajskom: Ua ala hou ?o kristo! Ua ala ?i ?o no ?oia!

-japanskom: Harisutosu fukkatsu! Jitsu ni fukkatsu!

-korejskom: Geuriseudokkeseo Buhwalhasheotne!

-kineskom: Jidu fuhuo-le! Ta queshi fuhuo-le!

-aleutskom: Kristus aq ungwektaq! Pichinuq ungwektaq!





Ziveli!

8 коментара:

  1. Neprevazidjena si u kulinarstvu bar sto se tice neprofesionalaca a mogu da ti pozavide i mnogi profesionalci ne samo zbog izgleda i mastovitosti vec i zbog ljubavi sa kojom je sve napravljeno sto njima u velikoj meri nedostaje. Voli te tvoja sestra Buba

    ОдговориИзбриши
  2. Sestrice moja medena ovaj Tvoj komentar se ne racuna zna se da si pristrasna :))

    Salu na stranu uz neizmernu zahvalnost pa i pola da je na pristrasnost ona druga polovina je velicanstvena :***

    Moram da ti prosledim jedan link jer si me podsetila nedavno odgledanog skeca kaze Natalija:
    "Ne razumem kako mogu da se ne svidim nekim muskarcima kada me muski deo moje velike familije naprosto obozava" :))

    http://comedywoman.tnt-online.ru/

    Odgledaj ih ocaravajuce su a humor koji propagiraju je neprevazidjen iako mi nisu nista u rodu :))

    lovYa:*

    ОдговориИзбриши
  3. Veliko hvala Mamajac i vama zelim sve najbolje.
    Nadam se da su decica lupala jaja uz ciku i radost :))

    Ako ste sve izlupali posalji ih kod mene na ova cokoladna ;)

    Poz.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala draga imenjakinjo:*
    Takodje Tebi i tvojim najmilijima zelim srecan praznik i svako dobro od Boga!

    Ziveli!

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман24. мај 2010. 11:13

    ja sam tek sada ukapirala da mogu da ostavim komentar :) ali bolje ikad nego nikad..
    videla sam ovo jos za uskrs,mozda sam ti napisala na serbiancafe-u a mozda i nisam,u svakom slucaju sam se bas odusevila,sve mi je mnogo lepo.
    a i ovo ruski tradicionalni kolac ili kako vec mi je interesantan a i lepo izgleda.
    Zar-ptica

    ОдговориИзбриши
  6. Pticice potpuno je normalno jer ima dosta "sarenila" pa se sve odmah i ne moze primetiti :)

    Hvala lepo na javljanju uz otkrice, a posebno na komplimentima :*

    Uzivaj!

    ОдговориИзбриши