Пратиоци

уторак, 16. март 2010.

Jaje (: u galeriji :)



;)



Mramorna jaja - jaja u caju!



Pogledajte ovaj prekrasan crtani film!





A zamislite da je jaje bilo pravo, krokodilsko, izlegao bi se samo jos jedan krokodil vise! Svi bi se i dalje valjali po mulju plitke barustine ovako.. odabrani polete!


:))



Kisela jaja prepelice s sargarepom i lukom (paprika unakrst na vrhu)!



Kajgana za Todu (jaja i jaja riblja pa jos koloritna :))





Glorija size :))


MiaIva & majloV stil :))


Rolat kajgana s povrcem..



Punjena na zakusku!



I kao jelo.. njam.. njam..



Kao "mimoza" ;)



U marinadi..



Uzivajte!

p.s. Huh.. a htela sam da prilozim posirana jaja u vinu ali.. krokodili mi poremetise koncepciju :))

*

1 коментар:

  1. p.p.s. U galeriji se uglavnom cuti ali ovako u "cosku" moze nesto i da se prozbori :))

    Ovako je to bilo:

    "Cao lepi moji:*
    majloV - Apr 18, 2001 09:57 (*..)
    Evo i ja da se najzad oglasim:)

    Naime, skoro sam sa mojom prijateljicom ... zdravo draga moja:) ... razgovarala o selidbi i mozete misliti nije proslo ni nedelju dana muz dolazi kuci s posla i saopstava mi kako se selimo ... dodouse mozda bi me to i obradovalo da je u pitanju selidba npr. za Italiju ili na Havaje ali ovako skoro nista tj. samo jedno najobicnije "premestanje" iz jednog u drugi kraj Moskve:(
    I kada bih pocela da vam pricam koliko sam se samo puta u zivotu selila a i sve dogodovstine koje sam dozivljavala bilo bi verovatno zabavno:)?!?!?!?!

    Dobro da predjem na stvar;)))
    Javljm se najvise zbog sporeta, morala sam da se oprostim od njega ... da bre od mog sporeta koji je bio kombinacija plin-struja tj. ringle plinske a rerna na struju, jer u ovom stanu sada nemamo plin.
    Ode on sad u magacin, a koristila sam ga 5 godina i lepo se navikla na svaki njegov "hir", i evo vec mi nedostaje:(

    Ovaj na struju ... sad mora da se navikavam na njega ... *ebote zagrejala sam mleko i kao iskljucila ringlu al oces ona i dalje vruca a ja zaboravna da to nije plin i naravno pola je izaslo iz serpe ... onda skuvah kafu i opet isto a sporet na silu postade "capuccino" ... onda se dve ringle ukljucuju od sestice a dve od keca da bi bile na najjacoj temperaturi i ukljucismo prvi put da skuvamo kafu kad ono nikako da provri voda ... naravno onda smo ukljucili sve ringle i shvatismo caku ...
    ... xe xe xe bas je veselo jel da?

    E sada da ne ispadne samo blebetanje i kukanje lepo nam je ovde;) za vas evo jednog recepta kako da upotrebite kuvana jaja od Uskrsa a dodajte i vi neki svoj recept:

    KUVANA JAJA U MARINADI

    ocistimo jaja, presecemo ih na pola i stavimo u patent teglu.
    Posebno na maslinovom ulju proprzimo na rebarca secen crni luk, kad porumeni dodamo dobro opranu na kockice isecenu cukini tikvicu pa i nju proprzimo, zatim dodamo oljusteni na parcice iseceni paradajz.
    Kada sve zajedno provri dodamo pola case crnog i jednu casu belog vina pa sve zajedno malo krckamo. Posolimo, pobiberimo, dodamo seckanih svezih travcica (persun, mirodjiju, bosiljak), lovorov list i bobice kleke.
    Smesu prelijemo preko jaja, zatvorimo teglu i ostavimo da se potpuno ohladi a onda u frizider da odstoji preko noci da se sastojvi dobro izmesaju.
    Sluzimo uz barenu testeninu ili pirinac.
    Prijatno

    Ujedno posto nisam bila u mogucnosti da vam se ranije javim zelim makar sada da vam pozelim srecan praznik i svako dobro, a takodje da vas pitam kako ste, sta radite:)?
    Puno ste mi nedostajali samo da znate:)

    Pozdrav i voli vas majloV:***"

    ОдговориИзбриши