Пратиоци

субота, 10. јул 2010.

*Cooketa pogacice*


Carobno COOKETNE probajte obavezno :)

Veliko hvala za predivan recept draga devojcice:* 

Nedavno je na svom blog-u Cooketa - Cosmo ostavila pregrst fantasticnih recepata za tikvice:

Cooketa: Tikvice, pa pet mjesta prazno...

Od mnostva prekrasnih recepata moju paznju su, na prvi pogled, osvojile ove carobne pogacice koje sam isprobala i s zadovoljstvom vam ih preporucujem.
Selmi se zahvaljujem od srca uz poruku da ce se u mojoj kuhinji ova milina cesto naci na repertoaru.. od milja cu ih naravno zvati

"Cooketa pogacice" ;)

gric.. mljac.. 
njam..


Srdacno te poz. uz ovu lepu pesmicu:



Uzivaj u muzici draga Selma!
(bas kao sto smo i mi uzivali uz tvoje pogacice)
:*


p.s. Jedina izmena je bila u vrsti pecuraka, naime imala sam suve siitake pecurke, sve ostalo je bilo bez izmena.. cak su nam pogacice vrlo slicne sto je pravi znak da nisam omanula u izvodjenju :)) 

6 коментара:

  1. Hvala ti od srca, tako si me obradovala što si isprobala ovaj receptić i drago mi je da ti se dopalo. Učinila si mi veliku čast jer izuzetno cijenim tvoje znanje.
    Morala bih i ja konačno probati siitake gljive, obično uzimam suhe vrganje jer moji vole fini rižoto koje sa njima pripremam.
    Pozdrav, a pogodila si moj muzički ukus i doba u kojem sam bila luckasta tinejdžerka. HVALA!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Tebi draga moja jer si s nama podelila ocaravajuci recept :)

    Samo da dodam pravila sam ih malo tanje, kao lepinjice sto se i vidi, jer volimo koricu :)
    Tvoje su "bucmastije" pogacice.. sledeci put cu deo tako odraditi :)
    Mi smo ih jeli samo uz salatu i sir.. razvalili smo se :))

    Jos jednom veliko hvala na izuzetnom receptu!
    Ziveli!

    ОдговориИзбриши
  3. Ja takodje volim Selmine recepte,bas tikvica i nisam fanatik ali ove pogačice su sjajne!

    ОдговориИзбриши
  4. Verka moja draga to je ono najbolje kod recepta da nas primami pa zavolimo neki sastojak prema kome smo bili ravnodusni.. pravi uspeh :)

    Poz.

    ОдговориИзбриши
  5. uuuu baš si ih napravila dobro! I mene mame kad god odem na Selmin post sa tikvicama :))
    I nagradica te čeka na mom blogu :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ma ya sve dobro pravim :))

    Salu u stranu zelim pre svega da ti zahvalim na nagradi ali i da te obavestim da ya nemam pojma kakva su pravila pa ako imas neki link prilozi molim te da se ne brukam u neznanju :))

    Natasa unapred hvala veliko!

    Poz.

    ОдговориИзбриши