Пратиоци

среда, 3. август 2011.

Hlepcici za DiMo :***

Dobra si kao panja :))



Mislim da lepseg komplimenta nema :)
A kada je neko stvarno dobar kao hleb onda vece radosti za majku nema :*

Ove sam hlepcice pravila ovako:

1. iskombinovala sam razne vrste brasna:
mesavina od 8 vrsta zitarica i semenki-200 g
30 g heljdinog brasna
30 g ovsenog brasna 
finog psenicnog brasna grano tenero 150 g
20 g svezeg kvasca
30 g smedjeg secera 
1 kasicica soli
mesavina:
50 g rastopljenog putera i 2 kasike maslinovog ulja
1 jaje
2,5-3 dl sojinog mlakog mleka
za posipanje:
krupna morska so, kim i fenhelj (komorac)


-Zagrejala rernu na 50 C
-Od svih satojaka dobro umesila glatko testo bez grudvica
-Posudu sam prekrila providnom pak folijom i cistom kuhinjskom krpom, stavila u zagrejanu rernu da testo odstoji 1-1,5 sat tj. da testo dobro naraste i udvostruci volumen
-Od naraslog testa napravila sam 9 hlepcica (svaki komad testa sam posula s jos malo finog psenicnog brasna-u toj fazi naraslo testo nisam nanovo premesila vec sam ga samo oblikovala)
-Poredjane hlepcice na pleh s papirom sam zasekla makazama kao mreza, posula solju, kimom i fenheljom, ostavila na toplom (oko 30 minuta) da testo jos jednom naraste
-Rernu sam za to vreme zagrejala na 200 C, pecivo sam pekla oko 20-25 minuta tj. dok hlepcici nisu jos jednom narasli, ispekli se i lepo zarumeneli


Jako ukusni i vazdusasti


odlicno su se slozili uz peceni haloumi s mentom, jagodama i pinjolama  :)
Malo (neznatno) se razlikuje od Miroslavljevog  recepta ali to je to!


Srecice moja uzivaj ljubi te majka :***




16 коментара:

  1. Mnogo fini hlepcici.Valjda uvek sve bolje ispadne kad se spremi za nekog koga volis;)

    ОдговориИзбриши
  2. svaki puta kada nesto napisem,komentar ne ostane,ne znam zasto???

    svida mi se tvoj lebac i moracu da ga pravim,samo moram da napisem jer cu kasnije zaturiti stranicu i gotovo,a ti nisi stvila znak za lakse kopiranje recepata !!!
    MajloV,ja bih rado vidjela tvoju kcerku !!!:)

    ОдговориИзбриши
  3. Znam zasto ne ostaje komentar!!!
    Ne pisem provjeru rijeci !!!
    Jesam c...a!!!:)

    ОдговориИзбриши
  4. Fino, fino... mmmm.
    Blago majci svojoj! Ali, nešto se mislim da ti dobri ljudi danas lošije prolaze u životu. A ja isto ne znam drugačije a ni moja djeca!

    ОдговориИзбриши
  5. Super Vam je ispalo!!!!! Ja ovakve hlepčiće naprosto obožavam. Mislim da kombinacija različitih brašna i semenki daje hlebu nabijeniju teksturu, ali i sočnost i izuzetan ukus, a i mnogo je zdravije od belog hleba.
    Halloumi vam je super ispao takođe. Hvala na linku.
    Pozdrav za Vas i ćerku!

    ОдговориИзбриши
  6. I ovdje se kaže "dobar kao hljeb" i to je divna pohvala nečijem karakteru, slažem se sa tobom. Hljepčići su prekrasni, interesantna mješavina sigurno ima fantastičan ukus, mmmmm....vjerujem da je tako, mada u zadnje vijemeizbjegavam pretjeran unos škroba, ovakvom zalogaju bi teško odoljela. Pa sve to uz pečeni haloumi, divotica! Meni su sir, hljeb i vino najbolja kombinacija i ne marim mislili neko da se to ne slaže i da je hljeb u toj kombinaciji višak. Istina, ne znam kakvo bi vino išlo uz te meke i svježe sireve, al ja bi svejedno uzela neko bijelo i lagano.

    ОдговориИзбриши
  7. Imas nagradice i kod mene na blogu..zasluzeno:)

    ОдговориИзбриши
  8. Ruzo na topicu Koordinate ima njenih fotki
    http://majlovgourmetcafe.blogspot.com/2011/06/koordinate-23-8-2678-n-82-21-798-w.html :)


    Hvala Miroslave, Selma, Dzoli, Verka :)

    Verka moja do sada sam sve te nagrade nekako elegantno "zaobilazila" ali ovu tvoju necu moci.. lepo si naglasila da te moji odgovori posebno interesuju da cu ti udovoljiti :))

    Srdacno vas sve pozdravljam!

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepi hlepcici! Ne znam da li bih nesto pokvarila ako bi ih pekla u vecim modlama za Mafine?

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala Nastasja i dobro mi dosla :)

    Ne verujem da bi mnogo toga pokvarila pecenjem hlepcica u plehu, osim sto bi im se izmenio oblik, ali mislim da bi imala vise sredine a manje ove divne korice koja se ovim nacinom pecenja dobija :)

    O tome da ti predstoji jos i pleh da peres
    necu ;)

    Dakle isprobaj obe varijante pa se opredeli za onu koja je Tvom ukusu milija :)
    Ovu varijantu preporucujem od srca a ako isprobas tu iz pleha pridodaj nam svoje utiske!

    Sve najbolje!

    ОдговориИзбриши
  11. E zaboravih jos ovo hlebovi od vise vrsta brasna umeju da budu "gnjecavi i mokri" kad se peku u kalupima pa i o tome bi trebalo voditi racuna.. mislim da bi vreme pecenja trebalo produziti a temperaturu smanjiti da bi se i sredina lepo ispekla!

    Poz.

    ОдговориИзбриши
  12. Hvala majloV, lepo si ti meni to predocila pa sam ja ipak resila da batalim kalupe i probam da ih ispecem ovako kao ti. Obozavam hrskavu koricu i necu da je se odreknem zbog oblika. Utiske svakako javljam.
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  13. Zelim vam srecnu Novu Godinu i prijatne bozicne praznike
    http://www.flickr.com/photos/lydia2222/

    Pozdarv Lidija

    P.S. Nadam se da je ipak sve u redu iako je blog zapostavljen.

    ОдговориИзбриши
  14. Veliko hvala Lidija :)
    Vama tekodje sve najbolje i svako dobro, ponajvise zdravlja u Novoj 2012 Godini zelim!

    Ziveli!

    p.s. Blog je zapostavljen zbog lose internet veze inace sve je u najboljem redu :)
    Zahvaljujem od sveg srca na brizi!

    ОдговориИзбриши