Пратиоци

среда, 27. април 2011.

Voki - Ciganska Balada - Prsulja & majloV :*



CIGANSKA BALADA

U Srcetu, Nego sta
Gde bi vi mene tu vas ja
U Vazduh, Nego sta
Gde bi vi mene tu vas ja
Sa ledja nego sta
Kako vi mene tako vas ja

Sa boka, Nego sta
Tako vi mene tako vas ja
U glavu, Nego sta
Gde bi vi mene tu vas ja
U sredu nego sta
Gde bi vi mene tu vas ja

U cetvrtak, Nego sta
Tako vi mene tako vas ja
U petak, Nego sta
Tako vi mene tako vas ja
U mozak nego sta
Gde bi vi mene tu bi vas ja




Skoro sam na televiziji videla ovaj caroban recept bosanske kuhinje u interperetaciji Vokija Kostica i odmah se odlucila da ga isprobam za Vaskrs.
Naravno uopste nisam pogresila (; sto i vama od sveg srca zelim ;)

Jelo je mocno na svih 100 a starinski nacin pripreme mu daje posebnu draz. Meso dobija takvu mekocu da ide do neprepoznatljivosti.
Ovo jelo bih preporucila onima koji nisu odusevljeni jagnjetinom, medju kojima sam i ya ;),
ali posle *Prsulje* to vise ne vazi.
Poseban naglasak je da je jelo vrlo jako pa je potrebno voditi racuna o konzumiranoj kolicini.
Jelo se "lako jede" a to moze da zavara..
Ona jagnjeca neprepoznatljivost je potpuno na delu, meso se topi u ustima, ukus putera sjedinjen s jagnjetinom se stapa u novu dimenziju a hleb umocen u saft od luka, paradajza i paprike ne trazi pored nista cak "ni salatu" ;)
Preukusna kombinacija koja mami coveka i lako zavodi :))

*
"PRSULJA a la Voki Kostic

500 g maslaca
1 kg crnog luka
1,5 kg mesa (junetina, teletina, jagnjetina)
1 kg paradajza
1,5 kg svezih paprika
lovorov list, so i biber po ukusu

U vecu zemljanu posudu u slojevima redjajte:
maslac isecen na reznjeve, crni luk na kolutove, meso na manje komade.
Zatim isecite paradajz na kriske a paprike na polovine.
Izmedju svakog sloja stavite lovor i po ukusu soli i bibera.
Pecite otklopljeno 3 sata.
Prvi sloj prepecenih paprika (koji sluzi kao poklopac) izbacite."

*

Moj izbor mesa je bila jagnjetina i to deo od bubreznjaka.
Meso je bilo seceno na vece komade (za razliku od preporucenog) tj. to su bila dva komada mesa od po 1,3 kg svaki (meso sam isekla na 4 veca i nekoliko manjih delova rukovodeci se zemljanim cupom koji imam).
Svaki komad mesa sam prvo posolila i dobro pobiberila mlevenim biberom.
Slojevi su ovako tekli:
-puter, luk, meso, puter, luk
dalje:
sva kolicina paradajza
sve paprike (osim 4 komada i pored dobrog pritiskanja)
izmedju
lovor, beli, zeleni i crni biber u zrnu, so
Peceno je nesto duze od ukazanog vremena u receptu tj. po mom licnom iskustvu a za ovu vrstu posude koju imam!
Preporucujem iz sve snage ;)

Nadam se da je izbor muzike dobar.. bilo je dileme koju Vokijevu melodiju odabrati ali ovo "U Srcetu" je prevagnulo..

NEGO STA :))

Uzivajte!
*


8 коментара:

  1. 500 gr putera!!! Sto je najgore ja bih to jos i pojela, zato ni ne smijem da napravim:)
    Recept mi zvuci carobno, ali kao sto rekoh, posto sam neuracunljiva...mozda neku manju kolicinicu da ne dodjem u napast!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ti nikada nisam čula za ovo jelo ali, ništa zato. Podsjeća me na tagaru, dagaru, dagaricu i ne znam kako je sve već ne zovu. Jako jelo ali ukusno do boli!

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala ovo jelo, a naziv mi je odnekud poznat. Taj tvoj divni opis, naprosto se vidi da si stvarno uživala. Volim umočti kruh u takav saft, luk, paprika, paradajz i sve na maslacu, pa je još i meso pustilo svoje sokove-kud će bolje.
    I sve ovo uz Cigansku baladu, čisto romantično.
    Sigurna sam da je Voki Kostić prikupio izvrstan recept.

    ОдговориИзбриши
  4. Vera, volim ovaj stil kuvanja, super i veliki pozdrav...

    ОдговориИзбриши
  5. Da Melrose i mene je to privuklo pogotovu sto sam bila sigurna da ce se ukus jagnjetine potpuno oplemeniti, nasta je moj muz rekao: "A sto kad ja volim jagnjetinu" :))
    Kolicinu putera mozes ublaziti povecavanjem nekih od sastojaka.. ya sam povecala kolicinu mesa (:hi..hi..:)

    Snjezo jeste to je to.. kao sto i sama kazes, a iz mog izlaganja, ukus je bas taj "dobar do bola" ;)

    Cosmo hvala dusice :*
    Ma htedoh da ubacim ono njegovo cuveno kolce ali nekako ne ide uz Bosnu pa mi se bolje uklopio ovaj ciganski merak :))
    (QQ da me ne naruze sto ne napisah "romski"!?)
    Doslo neko strasno vreme.. ma ni crncu vise ne smes da kazes da ima crno dupe :))

    Hvala Miodraze!

    Benita dobrodosla, uzivaj!

    Svima srdacan poz.
    Uzivajte dragi moji prijatelji!

    *

    ОдговориИзбриши
  6. Heheheh .Pa mi se svidza o da i pesmica i jelo.Nisam ovo pravila. Moram probati! Hvala.Kako ja tebi tako ti meni:)

    ОдговориИзбриши
  7. A ne.. ne.. vec: kako ti meni tako ya tebi :))


    QQ.. ispasce da sam osvetoljubiva sto naravno nikako ne bi moglo biti istina!

    p.s. Pazi kad probas.. eno i meni Mamajac savetuje a ya se bojim probanja :))
    LeLeeee..

    *

    ОдговориИзбриши