Пратиоци

четвртак, 22. април 2010.

Kiseljenje kuvanih jaja u cvekli!




Spremanje nekih jela namece ne samo godisnje doba vec i neki praznici, kao Vaskrs na primer.

Ovaj prilog je trebalo da se logicnim sledom nadoveze na Pashu i Kulic ali "mladjahni krompir" se malo progurao neplanski.. a i striktno drzanje "plana" mi bas ne ide od ruke :))
O tome da se nesto ispreci kao po pravilu.. a o Marfijevom zakonu "da hleb uvek pada na namazanu stranu" da i ne govorim!

Dakle obicno se visak ofarbanih jaja koji ostanu od praznika korisno upotrebi, u neka meni vec prihvatljiva jela



a ove godine sam isprobala, slucajnoscu, i ova "ciklama jaja"!

Naime pred praznik sam pravila divnu salatu od mladog kupusa koji se tek pojavio na pijacama.
Inace tu salatu, koja je zamena za nedostatak klasicno kiseljenog kupusa, pravim u tegli s cveklom.
Kupus, bas kao i ova jaja, tako poprima carobnu boju i ukus cvekle da ga je milina gledati a posebno jesti.
Obilato zacinjen maslinovim uljem, pridodat nekim jelima biva nezaboravan.
Tako se, slucajnoscu situacije, rodila ideja da se i visak ovih kuvanih jaja od praznika nadje u toj "sredini"!

Ukus kiselih jaja sam vec isprobala


pa ih bez bojazni preporucujem, ali ovako pripremljena uz ocaravajucu boju dobila su i vrlo ukusnu cvekla notu!



Uz sveze povrce, balsamico sirce i kvalitetno maslinovo ulje postaje
prava gozba!



njam.. njammm..;)

3 коментара:

  1. Meni se jaja u boji genijalna,samo moj muz bi sto posto odbio to da jede..:)

    ОдговориИзбриши
  2. :)
    Mozda bi i bio u pravu ;)
    Kazu sve te "drecave" boje na tanjiru za mnoge nisu primamljive jer deluju "otrovno" i "opasno" buaaaa..

    Ma ya to samo da razbijem monotoniju belog ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Uh.. zaboravih da ti kazem kad sam videla tvoj graskic odmah sam prionula na posao..
    Malo drugacije ali me je Tvoja fotka podstakla da se tog dana i na nasoj trpezi nadje grasak :)

    Poz.

    ОдговориИзбриши