Пратиоци

субота, 22. август 2009.

Lov na stuke!



"Bogavac - Feb 3, 2000 06:31 (..*)

Stuka je grabljivica i jede samo ono sto je zivo, pa zbog toga ima bas nezgodan karakter.

Ne zovu je uzalud "recna ajkula". Napada sve sto mrda nadohvat njenih zubekanja, cak i kad nije gladna.Desavalo mi se da ulovim stuku, kojoj predhodna ribica jos viri iz gubice, a svejedno je zgrabila mamac.

Inace meso joj je belo, ima karakteristican miris, za vecinu gurmana veoma prijatan, u ledjnom delu ima dosta kostiju Y tipa, pa su bolje sto su vece. Meso joj je malo suvlje, tako da se ne preporucuje za obicno przenje, ali je za kuvanje nezamenjljiva, a takodje i za pecenje sa raznim prelivima.

Pozdrav"

Ne znam kako ali meni pod zub, do sada, nije pala ni jedna stuka.. verovatno jer su neke ribe prosto odbojne i zbog samog imena koje nose!

E sada mozda sam ya preterano ufurana da je ime posebno vazna stavka!?
Kako god ali posle vizuelnog slusni aparat dodje kao dobar filter premda ne bi trebalo da bude presudno jer i kum moze da zataji a trenutno bih samo o lepoti.. bez reci :))





 


"Jelena-Eva - Feb 4, 2000 17:07 (..*)

Ti izmislis ja razapnem
Boga

Ti nacrtas ja precrtam
kucu

Ja zapalim
ti ugasis
ja zastanem
ti potrcis
ti podlegnes
ja odolim
ja veceram 
   
ti se budis
Ti precutis
ja izlanem
ja progutam
ti ispljunes



Ja postojim da ti bezim
ti postojis da me trazis
poljubi me."



:*

2 коментара:

  1. Da bi neko prozborio koju na blog-u bice potrebno malo strpljenja.. huh.. pricekacu :))

    p.s. Ovo ya samo da vidim kako to izgleda kad je i neki komentar uz.. ;)

    ОдговориИзбриши